Dagens planer!

Idag ska jag och Ida mötas vid halv tio. Vi ska rida idag igen och hon ska fota mig idag också, super snällt!
Ska rida Hebbe först tänkte jag och sedan Unni. Hebbe ska ridas på bana men funderar verkligen på om inte Unni skulle behöva en uteritt. Men får se. Skulle vilja rida ut henne imorgon eftersom det kommer vara lite mindre tid då :S Ska iallafall försöka vara klar till 12.30-13.30 idag. Vill inte lägga mer tid hos hästarna sedan utan vill att dom ska gå och äta lite resten utav dagen istället, bara ta det lugnt, och även för min del också, vill inte behöva tänka på när jag måste gå ut och rida liksom :)

Gårdagens pass med Unni behöver jag inte skriva så mycket om, det gick inte så bra. Tror att jag bad henne om lite för mycket, hon har trots allt stått lite nu ett tag. Väldigt pigg, inte riktigt ärlig i bjudningen då jag bad henne i hjälper m.m. Men sånna pass blir det också. Mitt fel att det blev så dock. Hoppas på bättre idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback