Egna bommar!

Eftersom vi inte har några bommar här så målade vi helt enkelt egna bommar idag! Tog några gamla hag pinnar och målade dom. Tror nog att det kommer funka rätt bra! Tycker det är jätte skönt eftersom jag brukar ta bommar till hjälp för att göra galoppombyten till Unnis svåra galopp då jag bara vill träna upp den sidan, och trots att något händer om hon bryter av vet jag att jag lätt kan få fram den igen och hjälpa henne till det.

Det är inte världens finaste bommar kanske...Men dom duger! :D



Där på bilden är tre utav de små söta bommarna. En är även rosa och en annan är halvt rosa eftersom det inte räckte till mer. Haha!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Chans att bli dagens blogg för över 100 läsare! Checka in! <3

2012-06-16 @ 13:10:41
URL: http://lifebyviickiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback