F*N I HELA H*LVE*T*T!!!!

Kan ju tala om att efter dagens grymma ridpass så satt Unnis ena baksko helt löst, halva sitter inte ens fast i hoven. Och allt det är mitt fel kan jag ju flika in. Hennes skor har suttit så bra och hon har bra fötter så tänkte att -det håller en vecka till! Jag är bombsäker!- Mm... Så sjukt bombsäker att jag inte varit tillräckligt uppmärksam. Hoppas på att hon kommer tappa den nu med hjälp utav leran i hagen. Hovslagare rings nu på måndag och målet är ju att få hit honom så snabbt som möjligt såklart. Unni ska skos om och Hebbe ska verkas. Hebbe är det dock inte samma panik med ;)

Men eftersom jag har ridlektion på måndag nu så kommer jag inte kunna rida Unni, så antagligen kommer Hebbe få göra sin premiär lektion! Ska dock prata med min syster först och kolla så inte hon planerat att rida honom på måndag! 
Skulle iallafall vara super roligt om jag rider honom på lektionen, första någonsin med honom ;)


Lånad bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback