Första dagen på sommarlovet!

Jaha... Kul första dag på sommarlovet. Det regnar så det piskar ner här!
Ska snart ut och ta in hästarna i huset tänkte jag. Passar på nu när det är dåligt väder så de får komma in och lugna ner sig och sova lite.

Och tur att mina planer inte blir helt åt skogen, jag skulle ut och gå/jogga idag också, och som tur är har vi ett hemmagym så det blir alltså att gå och jogga på bandet istället. Men det blir ju bra det också. 
Får se om det blir någon promenad med Hebbe, det beror på när det slutar regna. Ska dock iväg med Unni till ridhuset. Funderar på att hoppa lite, det var väldigt länge sedan kan jag tala om! :S


Lite små hopp skadar ju inte ;) Någon studs skulle nog vara bra! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback