Gud vad sjukt pinsamt...

Jag gick precis ut för att en granne plingade på dörren och sa att hästarna hade rymt.... Så sjukt pinsamt!
Hittade Hebbe ätandes på en grannes tomt. Vi öppnade upp hagen precis på sidan där han stod eftersom dom rymt där tidigare men vi har gjort en ny lösning där. Så vi knöt upp allt och jag ledde in honom där igen. Unni var redan i hagen, duktiga älsklingen!

Gick dock till henne och tog henne lite i luggen, eller mer la handen mellan öronen och bad henne att gå och följa mig. Vilket hon gjorde. Stoppade in henne och Hebbe i huset, där får dom stå över natten så ska jag gå ut imorgon bitti för att laga hagen igen. Ska börja att fixa med hagen så att den blir bättre helt enkelt. Tycker det är obehagligt att veta att dom kan rymma eftersom det finns lastbilar en bit bort. Och även bilar. Det kan hände en riktig olycka där både hästar och människor kan vara inblandade. Så ska göra hagen inbrotts säker helt enkelt!


Det är tur att du är söt Hebbe.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback