Häll regnar...

Kan ju berätta att det häll regnar här! Jag vaknade till och med utav det.
Ska nu byta om och springa ut till hästarna och ställa in dom i huset och samtidigt mocka där. Tror att det blir skönt för dom så att dom kan vila och slappna av lite. Tror knappast att dom har kunnat slappna av i det här vädret inatt! :S Tur att jag inte tog av Unni regntäcket igår kväll som jag tänkte göra, för då hade hon varit dyblöt nu!

Ska sedan dra mig till 'stallet' och börja göra iordning där inne, putsa och sedan flytta om lite så att man kan få plats bättre och även få det snyggare! 


Bjuder på en oredigerad bild från när Ewe fotade mig :) Det var lite finare väder då kan man ju säga! :)

Kommentarer
Postat av: Eve

du å dina hästar är så sjukt fina mitt<3

haha nä men titta . stig fick vara med på bilden me:D

2012-06-17 @ 18:25:12
URL: http://ejjacobsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback