Hämtat hö!

Eftersom betet här hemma håller på att bli alldeles för dåligt så har vi hämtat hem hö nu till Unni och Hebbe, som får tre givor av mig om dagen, inte alls mycket men bara så att jag vet att dom klarar sig, dom går ju trots allt och tuggar hela dagarna också, men dom behöver lite mer än det trots allt. 
V.28 flyttar vi hem till min pappa och där finns det hur mycket gräs som helst! Så då får även hagen här hemma några veckor på sig att växa upp sig igen tills vi kommer hem! Det blir helt enkelt perfekt skulle jag tro! :)




Kommentarer
Postat av: Ewe

Vad bra vännen :D Då kan jag cykla till dig jätte mycket :D

2012-06-26 @ 15:08:54
URL: http://ejjacobsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback