Hiss eller diss?

Hööks har alldeles nyrligen fått in ett par nya ridbyxor, färgerna är lite speciella, dom är rosa och gröna.
Tycker att det är lite roligt, snacka om att man verkligen kan sticka ut om man har ett par! Haha ^^



Så vad tycker ni om ridbyxorna? Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa ett par! Dock vet jag inte om jag ka göra det, haha! Har nämligen lovat mig själv senaste halvåret att jag ska köpa ett par i beige nästa gång.
Men i framtiden kanske jag även köper hem någon av dom här paren? Jag gillar verkligen färgerna faktiskt!

Jag tycker att det är en solklar hiss, och inte bara ridbyxorna utan även att Hööks har börjat köpa in mer färger till sitt sortiment! Så även en Hiss till Hööks! :)

Vad tycker ni? Hiss eller diss? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback