Min tränare asså... Haha! ^^

Som rubriken lyder så blir jag som vanligt förvånad över vad min tränare säger att vi ska göra härnäst. Men även väldigt glad och tacksam! Hade aldrig kommit i närheten av den tanken som hon precis smygit in i mitt huvud. Hon har nämligen tagit fram ett LA:4 program till mig nu, det ska vi träna på under en tid nu och då hon tycker att vi är redo ska vi ut och tävla. Jag som precis börjat fundera på om en L:D kanske skulle funka för mig och Unni. Hahaha! Kan bli riktigt intressant och kan inget annat än tacka min tränare tuser gånger om eftersom jag vet att jag kan vara lite osäker nu, men jag tror nog att hon har rätt, det kommer funka och vi har mer kapacitet än vad jag själv inser! 
Kan ju dock säga att jag är lite nervös ändå, bara tanken på att Unni aldrig blivit tävlad innan m.m skrämmer mig lite, tänk om hon blir helt uppstressad väl där? 
Dock är hon otroligt lugn i de flesta lägen så det borde inte vara någon som helst problem!

1.  AX  Inridning i arbetsgalopp      X     Halt - Hälsning       XC  Arbetstrav2.  C       Höger varv      CMR  Arbetstrav      RK     Mellantrav      KA     Arbetstrav3.  A    Vänd rätt upp      AL  Arbetstrav      LS  Skänkelvikning undan höger skänkel4.  SHCM  Arbetstrav      MG       Halvcirkel med 10 m diameter till höger      GH       Halvcirkel med 10 m diameter till vänster
5.  HS  Arbetstrav      SF  Mellantrav      FA  Arbetstrav6.  A     Vänd rätt upp      AL   Arbetstrav      LR  Skänkelvikning undan vänster skänkel7.  RMCH  Arbetstrav8.  HS  Mellanskritt       S   Vänd till vänster       SI  Mellanskritt9.  Mellan I och R  Vändning på bakdelen till vänster10.  Mellan I och S  Vändning på bakdelen till höger11.  IRB  Mellanskritt12.  BLK  Ökad skritt        KA  Mellanskritt13.  A      Vänster arbetsgalopp        AFP  Arbetsgalopp14.  PBRM  Mellangalopp        MCH   Arbetsgalopp15.  H  Samlad galopp - volt med 10 m diameter16.  HSIRBP  Samlad galopp inkl. förvänd galopp17.  PFA  Arbetstrav        A       Höger arbetsgalopp        AK    Arbetsgalopp18.  KH     Ökad galopp        HCM  Arbetsgalopp19.  M  Samlad galopp - volt med 10 m diameter20.  MRISEV  Samlad galopp inkl. förvänd galopp21.  VKA  Arbetstrav        A       Vänd rätt upp        AL     Arbetstrav22.  L  Halt - Ryggning ca 4 steg - framridning             i vänster arbetsgalopp23.  LXIG  Arbetsgalopp24.  G  Halt - Hälsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback