Ny header påväg!

Nu kan ju jag passa på att berätta att det är en ny header på G här!
Just för att jag kommer vilja starta upp den här bloggen mer och känns roligare för mig framförallt om det blir fräsch! 
Kan berätta orsaken till varför jag tänker blogga här också och det är för att jag lättare ska kunna se hur min och hästarnas utveckling går och även lättare kunna bläddra tillbaka och se efter i alla datum ifall något hände som kan bidra med något nu framöver, kanske en skada t.ex.?
Därför vill jag ha en ensam blogg också. Den är då alltså mest för min egen del men även för de som kommer hitta hit och vilja läsa om mig och följa mig här. Annars finns ju min och mina bloggvänners blogg också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback