Orolig för lektionen...

Just nu är jag lite orolig över lektionen. Jag tror nämligen inte att den kommar kunna bli av, hagen är nämligen inte i så bra skick... :S Och jag som ska longera Hebbe också. Får se vart jag rider och longerar om det nu inte torkar upp som tusan under dagen.
men som sagt, får se hur det blir, ska checka marken runt klockan 5 tänkte jag, har det inte torkat bra då så är det ju ingen chans... Men får som sagt se, ska höra av mig till tränaren senare iallafall och säga hur det ser ut.
Är det dåligt underlag kanske jag kan försöka boka ny tid och dag redan idag om hon vet när hon har mer tid. 
Dock så sjukt tråkigt om jag skulle missa den här lektionen idag, har sett fram imot den så sjukt länge! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback