Snart dags att dra tillbaka till stallet!

Snart ska jag cykla iväg till stallet och ta in alla hästar och kvälls fodra. Ennu en gång känns det så otroligt tråkigt och onödigt att åka dit eftersom Unni och Hebbe är hemma. Men vad gör man inte liksom?
Imorgon är trots allt sista dagen på stallhelgen. Skönt faktiskt. Som sagt känns det så onödigt att åka dit.

Nu är det dock inte lika mycket hästar. Jag mockar bara tre boxar i stora stallet, resten sköter sig själva. Annars så fodrar jag alla hästarna, gör i ordning allt foder, sopar hela stallet, mockar, släpper ut alla och släpper in alla hästarna.
Jag gör alltid allting klart på morgonen så när jag kommer på kvällen i detta fall så behöver jag bara lägga mat i krubborna och ta in dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback