Unni 11/06-12

Usch och fy vad dåligt jag red idag! Det är det ända jag kan säga! Unni var dock helt okej men jag red och hjälpte henne så sjukt illa idag! Satt även som en hösäck och mina händer flög omkring kändes det och det känndes som om tummen inte pekade upp utan ner, så ni kan ju förstå vilken besvikelse det blev på sig själv... Dock så var hon så otroligt duktig när det gällde galoppen. Hon tog den på andra försöket.
Hon var även relativt lugn och söker sig lite neråt faktiskt. Man märker att hon fått mycket mer muskler i den sidan och verkligen börjat klara det mer nu!
Är otroligt glad över passet eftersom min häst trots allt visat att hon vill, kan och försöker, trots att jag gör bort mig helt totalt och typ sitter och åker häst samtidigt som jag på något sätt försökte... 
Jaja, ska släppa det där nu och bara rida på som ingenting. Haha! 
Känns som vi precis börjat backa tillbaka... Men kan ju tala om att de små steg vi tillfälligt backade tillbaka i vår utveckling idag var ju bara till för att ta sats inför imorgon! Haha! 






Bjuder på lite bilder ifrån passet som Ewe tog <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback