Woopsie :S

Förlåt för den långa pausen jag haft, dock så fick jag genast ny energi när jag kollade på statistiken på bloggen och ser att de flesta inte slutat läsa utan kollar in bloggen ändå! Super roligt verkligen!

Det har inte hänt så mycket iallafall, Unni blev bra i benet igen, hon har varit super fin och jätte duktig i höger galoppen och tagit fden lättare. Men igår när vi hoppade så har hon på något sätt lyckats fått ett sår på vänster bak precis över kronranden... Attans! Men det är ingen fara iallafall, hon haltar inte och har inte varit svullen. 

Hebbe har varit duktig som vanligt, han rids några gånger i veckan och helt enkelt bara är just nu. Haha! Under igång sättning kan man ju säga ;)

Idag ska båda hästarna vila, både eftersom det spöregnar här och för att jag ska iväg till Stockholm och shoppa nu ;) Så dom får stå idag helt enkelt och eventuellt imorgon, får se. Kanske rider ut något, vill inte anstränga Unni så mycket heller nu när hon har fått såret, men hon ska inte stå helt heller, tror inte det kommer bli bättre av det om vi säger så :S


Vi kämpar vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback