Eventuell stallplats?

Jag och min underbara tränare vr i onsdags ute och kollade efter stallplatser! Vi kollade många platser och hittade ett stall jag tyckte verkade bra, ridhus och paddock på gården, ett stall med en stalllplats över, sedan ett lite kallare stall där det bara var 4 boxar, det blir antagligen minusgrader där på vinter nätter, även där fanns en plats ledig. Fanns även ett nybyggt utesall.

Jag skulle helst se att Unni kan stå i varma stallet men skulle kunna tänka mig det kalla också, hon kommer trots allt vänja sig och pälsen kommer växa på sig ordentligt. Och med ett tjockt täcke på så kommer det inte alls vara någon fara! Tror även att det kommer bli bäst med tanke på min allergi, mycket ren och cirkulation i luften är bra för mig!
 
Något jag tyckte var väldigt kul var även att jag såg mycket tjejer i min egna ålder när jag var där. Skulle vara roligt eftersom det trots allt är väldigt trevligt att vara med folk i jämnålder i stallet enligt mig! :)

På måndag har jag möte med min mamma och pappa där vi ska prata lite om de ekonomiska delarna. Hoppas på att det komer lösa sig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller tummarna för att allt löser sig! :)

2013-08-11 @ 10:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback