Nervös!

Imrgon är det dags för mötet om Unni, jag hoppas att allt löser sig, och har nu bestämt att vad som än händer ska jag försöka acceptera det så länge hon kommer till stallet jag vill ha henne i.

Har även bestämt mig mer om jag nu kan flytta henne dit, det fanns ett större stall med värme som var ledigt sedan mindre med endast 4 boxar där det är kallt. Har bestämt att jag vill ge Unni den boxen sånnafall, det för att hon trivs bäst i små stall, det kommer knappt vara något spring där och det kommer även vara bäst för min allergi.

Över vintern ska jag köpa ett riktigt tjockt innetäcke och inte raka henne och hon kommer även få mycket tillgång till hösilage. Hästar är trots allt vane djur så Unni kommer att klara det bra. Dock måste jag fråga ägaren vissa saker som för mig är lite oklart, tillexempel hur vattnet ska hålla sig från is om det blir kallt över natten?

Dock känns det som att detta är det bästa alternativet och ser väldigt mycket fram emot att få byta stall på henne<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag tycker det är kul att blogga med min mamma :)

2013-08-29 @ 21:54:48
URL: http://horsesandwe.blogg.se
Postat av: Emelie

jag tycker det är kul att blogga med min mamma :)

2013-08-29 @ 21:54:48
URL: http://horsesandwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback