Åkt hem!

Efter att jag inte alls kännde mig välkomnad faktiskt när jag åkte till min pappa, något jag kan stå för att jag skriver här, för detta är min blogg och jag får säga och berätta precis vad jag vill, kommer dock inte hänga ut någon. Men när jag åkte dit idag så flydde jag genast ut till stallet och brast i gråt, stod och kramade Unni en längre stund för att få någon tröst, Unni är det bästa <3
Jag fixade sedan henne och red iväg direkt, ringde då även min bror och bad honom att hämta mig för han skulle ändå hem till min mamma för att vi skulle äta middag och samlas ihop lite i familjen, han ställde upp direkt och är verkligen tacksam för det! Tack vare det blev ridpasset kort, hade 1 timme på mig att rida, sedan fixa henne och ta ut henne i hagen, även fixa mig själv.
 
Så jag åkte kort och gott hem till mamma idag, och jag kan faktiskt stå för att jag verkligen blev ledsen idag, brukar annars hålla mitt huvud högt men idag blev jag verkligen sårad, tacka Gud för att jag har min underbara Unni, snällaste brorsan, super snäll bästa vän och världens mest fantastiska pojkvän! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback