Behov av nytt!

Är det något jag är i väldigt behov av är det nya ridhandskar och nya ridbyxor! Mina handskar är det hål i varje fingertopp typ så mina fingrar trillar ut från både höger och vänster, mina JW ridbyxor som är dom ända jag har kvar har nu även dom gått sönder, en söm har lossnat nedanför gylfen så det är ett långt hål där, vilket inte är det finaste som ni kanske förstår! Ska dock sy ihop det men det vore ju skönt med hela och fina saker!
 
(Kläderna på bilderna är inte något bestämt köp, bara något jag snubblade förbi och tyckte var fint!)
 
 
Ska ta ett snack med min pappa faktiskt och se om han skulle vilja betala nytt åt mig, för nu är det ju trots allt saker jag verkligen behöver och inte saker jag vill köpa bara för att jag tycker det är snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback