Besökte gammal vän

Idag så mådde jag inte alls bra som ni kanske märkte på inlägget under detta. Men hörde av mig till min gammla vän Isabelle som jag även hade Unni hos förut, henne har jag verkligen berättat allt som händer hela tiden för känns det som, och cyklade därför dit och pratade lite med henne och hälsade på de nya ponnysarna hon fått sedan sist, super fina! 

Jag hade med mig kamera och fotade henne och ponnyn Sindy, dock så var det jätte dåligt ljus och märkte efter när jag kom hem att jag hade haft fel inställningar så alla bilder... förutom 2 var suddiga... Men jag bjuder på dom två bilderna helt enkelt.
 
 
 
Måste själv säga att jag tycker att denna ponny är en utav de finaste jag sett! Otroligt vacker och snäll! Dock med en dålig bakgrund fick jag reda på, ingenting som jag märkte av när jag var där den korta stunden, super lugn och fin i stallet, kan ju bara betyda att hon trivs super hemma hos Isabelle!

Var super roligt att träffa Isabelle igen iallafall och hoppas att jag kan komma tillbaka snart igen och fota, denna gång med rätt inställningar dock ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback