Besviken och ledsen...

Here we are now, everything is about to change. We face tomorrow as we say goodbye to yesterday. A chapter ending but the stories only just begun, a page is turning for everyone.
So I’m moving on, letting go, holding on to tomorrow. I’ve always got the memories while I’m finding out who I’m gonna be. We might be apart but I hope you always know, you’ll be with me wherever i go...
 
 
Idag under mötet blev det att jag faktiskt öppnade upp mig lite för mycket, dock funderar jag på om jag inte borde kastat ut mig allt när jag ändå hade börjat. Jag har en hel del i mig som jag inte alls mår bra över, dock så angår det ju inte er på bloggen om vad det handlar om. Men eventuellt kanske ni får veta någon gång framöver. 
 
Nu är det dock en del svåra beslut som ska fattas, och om det inte går som jag önskar nu, kommer det bli något som kommer avslutas helt, vilket jag är otroligt rädd och ledsen för. Jag hoppas dock att allt ska lösa sig för mig och Unni nu... fml....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback