Bo vid stallet nästa vecka!

Min pappa som äger gården ska iväg nästa vecka och eftersom det är han som kör mig så har jag ingen aning om hur jag ska ta mig fram och tillbaka till Unni, så tror att jag ska bo där nästa vecka och ta alla dagar själv, kanske någon ridlektion för Ewe på Unni bara.

Måste ju givetvis kolla med pappa också, men tror inte att det är några problem. Skulle ju trots allt bli mycket lättare för mig då, och kommer även kunna ha väldig koll på hästarna, se till att dom är kvar i hagen, ta in dom om det är stek hett eller om det blir dåligt väder över natten, byta vatten osv. Och det ser trots allt bara jag som en trygghet, så antar att dom också tycker att det vore skönt!

Jag är dock inte så förtjust i att bo hos pappa, men det blir nog bra, + att jag är själv så det blir nog väldigt lugnt. Kanske kan Ewe bo där också några dagar så jag slipper vara själv? :)

 
Två bilder från stallet :)
 
Ska även försöka få lite mat pengar sånnafall, och vara smart och köpa massor av billig mat bara och sedan spara ihop lite pengar så jag kan ta en träning också ;) Man får ju inte vara dum ;) Hoppas dock att pappa inte läser detta :P Men det är nog ingen risk! Men som sagt, jag hoppas att jag kan snåla ihop lite pengar till en träning, det var ett tag sedan nu och nu när Unni börjar bli så fin känns det som en bra ide att ta en lektion! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback