Busfrö!

När jag skulle hämta Unni från hagen idag så var hon inte alls sugen på att komma in och sprang faktiskt iväg ifrån mig, något som inte hänt på hur länge som helst, brukade hända först när jag fick henne eftersom hon testade mig, dock vet jag inte vad som flög i henne idag, dock springer hon bara runt mig i en liten volt tills de andra hästarna också fick lite spring i benen och dom travade vidare till en annan del av hagen... Så fick gå efter...
 
 
 
 
Tog dom här bilderna när jag tog mig runt massor av träd och kvistar för att hämta Unni som då, efter en ordentlig promenad vände sig emot mig och ville komma in! Kan inte göra annat än att skratta åt denna underbara häst!

Kommentarer
Postat av: Zuzanna

Haha, busigt ! ;) Fina bilder, kram !

2013-07-22 @ 11:31:12
URL: http://nattstad.se/zuzanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback