Granngården idag!

Idag så ska jag akut till Granngården med Ewe, vi ska köpa det mest nödvändiga, Alltså ludd till sadelgjord! Och sedan, om pengarna räcker, så kanske jag hittar något annat kul också, jag skulle vilja köpa ett par vita boots också till henne, eller något annat roligt och nödvändigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Behöver boots också, jag misstänker nämligen att hon ibland går på sig själv, och vill ju inte att hon ska göra sig illa eller så, visst att det inte gör någon skada om hon trampar sig lite hit och dit just idag, men om hon gör det varje dag en längre tid så blir det ju helt enkelt kaos! Haha, så förebyggande syfte och för att vara på den säkra sidan! De vita bootsen är dock endast till för att ha på tränings banan, ska köpa ett par andra som kan användas vit uteritt och hoppning. Vet att E har ett par som användes lite på Unni förut, men har för mig att dom var lite stora, ska helt enkelt kolla upp det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback