Hoppning!

Ikväll tänkte jag att det skulle bli hoppning faktiskt! Dock inga övningar för Unnis del på det sättet hon ska bara hoppa, det är nämligen min rädsla jag ska träna idag och ska hoppa en oxer! Det var just ett sådant hinder vi gick omkull över förut så ska bara hoppa, hoppa, hoppa, hoppa idag, och höja upp det lite efter som. 

Min pojkvän kommer ikväll också så tänkte ta med mig honom som hinder fixare, och ska även se till att han fotar lite då! :) 
 
 
Ska dock bli väldigt intressant ikväll och tror att det går bra! För jag är nog trots allt väldigt envis, och vill jag verkligen något, då blir det banne mig så! 
Så med andra ord, så blir det nog inte så jätte svårt att hoppa det där ikväll! Dock är jag inte så säker på om det kommer bli så högt! Hahaha, men man måste börja någonstans! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback