Jobbar = mindre tid i stallet!

 Nu så har jag börjat jobba, vilket går riktigt bra faktiskt! Trivs! Dock innebär det mindre tid till Unni, Ska försöka ta mig ut så mycket som möjligt, ska försöka få min bror och mamma att köra mig när jag väl kommer hem, bor mest hos min pojkvän då han bor ca 15 min gångväg från jobbet! 

Ewe tar Unni så mycket som möjligt nu när jag är borta, men annars vill jag bara att hon ska stå! Hon kan gott och väl få ta det lugnt i hagen, när jag kommer nu ska jag mest rida barbacka och repgrimma tänkte jag, bara mysa runt i skogen och lulla lite. Ser fram imot det väldigt mycket! Saknar henne som attan nu! 

Fortfarande är allt lite ostabilt och saker håller på att fixas och trixas. Men mer om det behövs inte skrivas ut här :)
 
 
 
Jobbet påverkar även bloggningen! Har idag jobbat och sedan shoppat med en kompis i stan, blir lite omotiverad till bloggningen när jag inte är i stallet, vilket jag antar att ni förstår eftersom Unni är själva huvudpersonen i bloggen! Hoppas dock ni alla har en fantastisk sommar och njuter av de sista veckorna på lovet :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback