Leif är hemma

Nu är Leffe hemma igen! Och Leffe är ingen mindre än min underbara kamera! :D Så en glad Micha idag! ;) Ska ta med honom till stallet redan ikväll! Och är det bra väder tänker jag be min pojkvän att fota lite när jag longerar, så får han visa vad han går för med kameran också ;) Haha! 
 
Har dock inte bestämt om jag ska använda longerings settet eller om jag ska dra på sadel och ha en snodd bara. Longerings settet är såklart bäst men det är inte mitt, och vet inte riktigt om jag vill fråga om jag får låna det... Hur Men jaja, alla sätt är bra utom dom dåliga så vi får se helt enkelt hur det kommer bli! ;)
 
 
Hoppas förövrigt på att kvällen håller sig solig och fin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback