Magkatarr!

Nu är det högst troligt till varför jag mått så dåligt är magkatarr, och jag vet varför jag fick det också, mitt liv är väl inte en dans på rosor just nu, och detta pga där jag har Unni faktiskt, så för att jag själv ska må bra så hoppas jag verkligen på att kunna göra något av det! 
Äter ingen medecin ännu, fast ärligt så har jag en burk med piller men när jag åkte till min pojkvän nu så glömde jag den, så struntar i det! Känns dock mindre och mindre för vaje dag, har dock fortfarande inte en sådan jätte aptit :/ 

Detta är också varför Unni får ett lite längre lov än planerat! E är inte heller hemma just nu så då finns ingen som jag vill ge Unni till heller, så då får hon ta det lugnt! Tror även att jag kan behöva en paus, det är inte längre kul att åka runt så mycket, åker hit och dit som om jag vore däcken på en bil som inte har något val utan måste rulla bara! Men ska inte gnälla dock! Jag har det super bra! En häst, pojkvän, världens bästa mamma osv, dock bara att allt är så otroligt långt från varandra... Därför tar resorna mycket tid, det är det dock värt! Vore dock skönt om jag kunde få något att komma närmare till varandra!

 
Den kommande tiden ska jag börja bry mig mer om mig själv, och då inte att jag ska bli självisk eller så ;) Utan helt enkelt vara mer mån om att jag har det bra, att jag trivs, mår bra osv. För just nu kan jag helt ärligt erkänna att allt inte ligger rätt till, dock vill jag inte ta det på bloggen, vill inte peka ut någon, och om jag ska berätta så är jag alldeles för orädd och fylld med hat så det blir svårt att inte peka ut någon! Hemskt jag vet! 

Tack vare detta kommer jag också inte blogga lika flitigt, kommer komma upp några få inlägg om dagen såklart, men då mest om tankar, åsikter, utrustning m.m. Och detta just för att jag inte har så mycket inspiration utan Unni! Men hoppas att ni stannar kvar under dagarna trots det! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback