Nya bilder ikväll!

Jag har ju fått min pojkvän att lova att han ska vara med mig i stallet idag, han ska då även fota när jag och Unni rider, så kommer bjuda er på en del bilder ikväll förhoppningsvis! Han har aldrig fotat mig när jag rider innan så hoppas på det bästa! Skulle verkligen vilja ha några fina bilder! 

 Detta är en bild han tidigare fotat på mig och Unni, så förhoppningsvis kan jag nog få några bra bilder! :
 

Ska idag rida med graman, och roligt nog har jag inte gjort det sedan just denna bilden togs! Haha! Och som ni ser var det ett tag eftersom det var snö och kallt ute! Dock är det ju finare väder nu så det blir nog fina klara bilder! Vet ännu inte vilken outfit det blir, funderar på ennu en gång rosa! Just för att det är så otroligt gulligt! Och jag skulle gärna vilja ha bilder på Unni när jag har det! 

Kommentarer
Postat av: Micaela

Kolla gärna in min och skriv på min "vad hade du gjort om.." De vore jätte snällt :)

2013-07-18 @ 21:39:01
URL: http://micaelarobertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback