På köplistan!

Jag vill verkligen köpa ett par till ridbyxor! Har bara ett par JW kvar nu och skulle vilja ha några andra som jag har rida runt med också! Hittade lite billiga och fina som nu finns på hööks! Ska deffenetivt köpa ett par när jag får pengar!
 
 
 
 
 
Madison CRW: 399kr 
 
Classic CRW: DÅ: 479 NU: 239
 
Helskodd Charleston CRW: 649kr (finns även i svart och rött)
 
 
Detta är några jag har kikat på, hade tänkt att köpa ett par i en vanlig och klassisk färg, tycker om alla en hel del, men får se vilka jag väljer när jag väl är där och provar! 

Kommentarer
Postat av: Felicia Lagerkvist

hihi, har med kollat på de ridbyxorna :D fundera på att beställa hem de översta! kanonsnygga och bra pris liksom :P

2013-07-04 @ 16:30:34
URL: http://www.eqous.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har de översta och de är jättebra! :)

2013-07-04 @ 19:01:55
URL: http://monsterasryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback