Saknar min ögonsten!

Nu har jag varit ifrån Unni en längre tid! Har inte träffat henne sedan i torsdags! Vilket känns mindre bra! Dock vet jag att hon har det bra i hagen och vilar friskt. Jag är fortfarande hos min pojkvän och jag stannar här tills imorgon kväll, då vi båda åker till min pappas gård där stallet finns. Vi är nog där runt halv 10 om allt blir som planerat, och tänkte trots det ändå longera Unni, jag tycker det blir bäst så eftersom jag ska rida henne dagen efter och vill att hon ska ha rört på sig lite då innan i arbete! 

Tänkte även efter det gå ut med henne en längre bit, bara ta en prommenad helt enkelt, tänkte då lura med min pojkvän också ;) Det är ca. 4 - 5 km men hur skönt är det då inte att komma in och lägga sig i soffan och kolla på en film och slappa efter det liksom? Och då kommer jag inte ha dåligt samvete över att ha gjort för lite med Unni heller ;)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback