Sovmorgon!

Idag tar jag sovmorgon! Ska senare iväg till ridhuset för att hoppa Unni, målet ska vara att ha en fin och samlad häst hela tiden! Ska travhoppa en del och sedan variera mellan trav och galopp så hon måste vara uppmärksam på vad som komma hända skall, mycket volter osv ska komma in innan hindret, allt för att hon inte bara ska springa iväg mot hindret!
 
Sist var Unni super duktig så ska försöka få liknande resultat! När jag har ridit, och är klar i stallet ska jag bara fixa mig själv och sedan fixa någon som kan köra in mig till stan. Ska nämligen till min pojkvän idag då han är ledig, Unni vilar imorgon så blir lugnt på bloggfronten också då jag bara vill spendera tid med min baby ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback