Ta hjälp utav graman!

Eftersom Unni varit lite lätt trotsig senaste tiden, så tänkte jag nu longera henne en dag och sedan rida med graman den andra dagen. Just för att hjälpa henne och få igenom henne ordentligt! Jag använder i princip aldrig hjälp tyglar, men ibland kan det vara något som verkligen hjälper också! Jag är strikt emot att man rider med graman varje pass osv, det visar enligt mig bara att man inte kan rida sin häst utan tillräckligt bra. Och då kanske man ska ta en tankeställare! 
 
(Bjuder er dock på en gammal gramanfri bild)

Men som sagt, nu tänkte jag verkligen ta mig hjälp utav gramanen ett pass och sedan känna efter om jag tycker att det känns bättre dagen efter!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malena

Riktigt fin häst! ni passar jättebra tsm :)

2013-07-17 @ 13:49:36
URL: http://Stavem.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback