Tå värmare!

Detta måste vara det mest smarta jag sett på länge! Är det bara jag som fryser tårna av mig när man rider på vintern? Spelar ingen roll vilka skor, hur mycket strumpor eller vilka strumpor jag har eller om jag har sånnadär värme paddar i stövlarna , utan fryser så mycket att det bara svider och ilar i hela främre delen utav foten!

Detta är något jag helt klart ska lägga pengar på och prova tills i vinter! Och super bra att det är reflex också! Kan inte bli bättre än såhär skulle jag tro! 
 
 
 
Har ni någonsin sett eller använt en sådan här innan? :) Funkar det bra? Tänker just eftersom det är teddyludd i och reflex runt om så borde det vara vindtätt och kunna stå imot en del kyla?

Detta klipp kan du iallafall köpa på Hööks för endast 99 kr! 


Finns det någon där ute som kan rekomendera detta eller har egna tankar kring det, kanske andra tips på hur man kan hålla fötterna varma? Kommentera gärna då och hjälp mig att få behålla mina fötter över vintern!  
 

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Sån där verkar ju super smart!
En bra grej som gör att man inte fryser lika lätt är att ha stigbyglar av plast. Dock finns det ingen säkerhets grej på dom. :/

2013-07-19 @ 21:33:09
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Emma

Verkar super smart! Dock blir dom säkert väldigt blöta när man stoppar i en snöig sko :/

2013-07-20 @ 10:54:13
URL: http://emmah.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback