Träning idag!

Idag har jag och E träning! Det blir ett riktigt hårdpass och markarbete, vilket behövs! Unni är nämligen inte alls i bra form, tror ärligt för att min medryttare är ny på henne och Unni är ju så fruktansvärt smart, så misstänker att hon bara lurar runt medryttaren lite dit hon vill, för igår när jag red henne så satt jag helt förvånad över hur mycket hon försökte lura runt mig, vilket hon inte lycka med men dock blir hon så stoig i beteendet då så det är galet -.- Men ska nog starta passet med en graman idag och sedan ta av den, just för att hon ska veta vart jag vill ha henne!
 
Jag ser super mycket emot träningen idag, den känns välbehövlig och det var trots allt ett tag sedan sist! Ska även bli super roligt att min medryttare ska vara med på en annan häst, ett pass med bästa vännen är perfekt! :)

 
Förövrigt kommer detta bli dagens outfit! Vet dock inte om jag ska ha en röd eller en vit píke, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Tilia

Gud vilket underbart söt häst du har!

2013-07-11 @ 14:33:20
URL: http://tilialinds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback