Unni 05/07-13

Idag blev allting kaos, slutade med att jag gick ut gråtandes till stallet om jag ska vara helt ärlig, jag gick och hämtade Unni och fixade henne och red ut henne, kännde verkligen inte för att rida dressyr idag! Ville inte tänka på sådant, red istället ut en snabbis och galoppade, vi red i endast 35 min. 

Efter passet märkte jag ett öppet sår vid sadelgjorden, något som jag igenom mina tårar och stress inte sett innan, slarvigt nog! Imorgon ska jag cykla till stan för att köpa något ludd skydd till sadelgjorden så att jag kan rida Unni så hon inte får ont eller att såret blir värre. Det var verkligen inget stort, dock så förstår jag inte hur hon kan ha fått skav av sadelgjorden som hon haft i ett år nu... Dock är dressyrsadeln boven! Inte allround sadeln, men ska fixa ludd som sagt!

 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Riktigt söt pålle och blogg!:)

Svar: Tack så jätte mycket Mikaela! :)
Micha Inerud<3

2013-07-06 @ 00:20:30
URL: http://mikkana.blogg.se
Postat av: Sara Fryk

Fin häst du har! :)

Svar: Aww, tack! :)
Micha Inerud<3

2013-07-06 @ 12:15:38
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback