Vila för Unni, hälsa på jobbet för mig!

Idag ska Unni gå och lata sig i hagen hela dagen! Perfekt väder fick hon för det också! Ingen strålande sol på henne. Så det blir nog väldigt skönt för hästarna idag!
 
Själv ska jag vara på jobbet klockan 2 för att skriva under lite papper tills jag börjar jobba! Kan dock inte säga att jag längtar efter det så mycket, det är ju sommarlov för tusan! Haha ;) 
Men det är ju trots allt alltid bra att få ihop lite pengar! :)
 
 
Och eftersom jag inte har Unni nu på två dagar så får ni gärna önska lite inlägg om vad ni skulle vilja läsa om! :)
 

Idag är jag hos min pojkvän och kom igår kväll, jag åker imorgon igen då an börjar jobba. Men ska hem till mamma och inte till stallet tror jag. Åker till stallet på fredag igen då det är min tur att rida och ta hand om min fina häst! Men ska dock försöka åka förbi min syster och hämta hem min kamera som hon fått låna!
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Vilken fin header du har :D

2013-07-03 @ 13:10:26
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D
haha nä jag har tagit bort dom men dom höll lite mer än en månad :P

2013-07-03 @ 14:01:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback