Eve tar Unni idag + imorgon!

Återigen är jag hos min pojkvän i Uppsala, så Eve tar Unni idag och imorgon. Tur att hon finns som hjälp! :)
Anledningen till att Eve tar henne imorgon också är för att jag ska iväg till jobbet här i Uppsala för att skriva på lite papper. Sedan efter det ska jag och min mamma ha lite ensamtid, vi ska shoppa och fika lite.
(pga bildbrist på denna dator får ni ennu en gång en bild från i vintras då min pojkvän fotade)
 
Så därför blir det lugnt för Unni några dagar till. Eve rider inte Unni så hårt, helt enkelt för att Unni är en väldigt svår häst att rida. Men det är dock perfekt att ha henne som rider också eftersom Unni hålls igång ordentligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback