Flugtäcke, ja eller nej?

 
Är flugtäcke enligt er ett Ja eller ett Nej när sommaren och flugorna kommer? 
 

För Unni är det egentligen ett ja, hon blir väldigt lätt uppäten utav flugor, spelar ingen roll hur mycket flugsprayer eller krämer hon får, hon är helt uppäten när hon kommer in. Jag har funderar länge på att köpa ett flugtäcke till henne, men på något sätt så blir det bara så fel när jag tänker. Jag vill ju att hon ska känna sig fri och slippa vara 'instängd' i ett täcke.
 
Ännu har inte det kommit så mycket bromsar här, men när dom kommer så har jag inget annat val än att köpa ett flugtäcke, för Unni är i princip deras vandrande matbord. 
 
 
Just nu går Unni endast med flughuva, dock så vet jag inte hur, men hon lyckas få av sig den och pricka ett öra med fel öra på huvan så den sitter helt snett. Annars är denna helt toppen! 
 
Har ni något försag på ett bra flugtäcke så tipsa mig gärna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback