Fotografering!

Igår frågade jag en kompis till mig om hon ville följa med mig till stallet och fota, och det hade hon möjlighet till! Super roligt verkligen! Tänkte först ta lite bilder ute i naturen, och sedan lite på banan då jag måste rida henne lite ordentligt också med tanke på att hon vilar imorgon också.

Nu ska jag börja tänka lite på vilken outfit jag ska ha ;) Så håll ögonen öppna för det ramlar in en bildbomb lite senare idag. 
 
 
 
 
Så länge då jag knappt har några bilder på min nya dator så bjuder jag på en bild som min pojkvän tog på mig och Unni från i vintras. 
Lägg även märke till hur mörk i färgen hon är på vintern och ljus på sommaren! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback