Hööks piké sortiment

Finns inte! Var nyss inne på Hööks hemsida för att se om det finns några fina pikeér som jag kunde åka iväg och kolla på. Men till min förvåning så hittade jag typ 3 pikeér, en var helt utan min smak, en annan kostade över 500 kr och den sista var till herr... Riktigt dåligt enligt mig! Nu är det trots allt sommar och då vill iallafall jag rida i piké. 
 
Något som det dock fanns gott om var tjocktröjor, dock är dethelt fel tid att köpa en tröja med långärmat och tjockt tyg.. Det är trots allt sommar just nu.
 
Om ni vet någonstans (butik eller hemsida) som säljer fina piké tröjor så tipsa gärna!
 
 
 
Vad tycker du för övrigt om hööks sortiment? Handlar du ofta på hööks eller inte alls? 

Kommentarer
Postat av: Olivia Risberg

Hej!
Jo nexus är inte min ponny men jag rider honom 4 dagar i veckan, han är en Welsh :)

2013-06-22 @ 13:33:23
URL: http://oliviarisbeerg.blogg.se
Postat av: Olivia Risberg

Hej!
Jo nexus är inte min ponny men jag rider honom 4 dagar i veckan, han är en Welsh :)

2013-06-22 @ 13:33:47
URL: http://oliviarisbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback