Ingen kamera!

 
 
Just nu kan jag inte erbjuda några nya färska bilder pga. att den ligger hemma hos min pojkvän, på fredag så åker vi hem och då tänkte jag ta med den, då om jag har tur kanske han vill hålla mig lite sällskap i stallet och ta lite bilder när jag hoppar henne på lördagen. 

Oftsat just nu så har jag min kamera hos honom, och eftersom vi bor 50 minuter ifrån varandra med bil kan jag inte bara gå dit och hämta den ;) Ska börja ha den lite mer hemma så jag kan ta lite mer bilder.

Kan även avslöja att jag pratat med en del som kommer komma och fota oss dom närmaste veckorna. Ska bli kanon kul att få lite mer nya bilder :)

 
 

Kommentarer
Postat av: 'Malin Lidman

Så jäkla söt poni! Vilken ras? :-D <3

2013-06-19 @ 13:18:11
URL: http://mmalinlidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback