På köplistan!

 
Remontträns Eris Gold Medal, Rundsytt - 589:-
 
 

Eftersom min förra remontgrimma försvann på något konstigt vänster så ska jag köpa nytt, men då såg jag detta helt otroligt fina rundsydda remont träns. Jag tror att jag ska kosta på mig att köpa det. Just nu rider jag endast på achenträns, men jag är så noga med att justera trycket från dag till dag med bett och därför även med trycket från nosgrimman. Kanske är jag lite nojjig så, men jag bryr mig åtminstone väldigt mycket om hur min häst känner i munnen osv eftersom bettet inte är något naturligt för dom från första början. Men såfort lönen från sommarjobbet rullar in så kommer detta tränset att hänga hemma i sadelkammaren.
 
 
 
Lindor Showmaster, Gröna eller blåa129:-
Dressyrschabrak Challenger Goldmedal, Grönt eller blått - 269:-
 

Jag skulle vilja bättre på mitt förråd med lindor och schabrak, jag har en hel del redan, men man kan ju aldrig ha för mycket. Jag älskar dom här färgerna eftersom det ser så himla sommrigt ut så kommer jag inte kunna låta bli utan jag kommer köpa detta. Efter att min lön rullar in så ska jag allt åka iväg och köpa detta till min prinssessa hemma i stallet.

Kommentarer
Postat av: Maya

Älskar smaken du har på utrustning! Super fint träns verkligen och älskade färgen på schabraken och lindorna! Din häst kommer bli så fin! :D

2013-06-19 @ 13:09:07
Postat av: Henny Vinlöf - blogg om tävlingshästar på olika nivåer!

Va fint! :)

2013-06-19 @ 14:26:29
URL: http://hennyvinlof.blogg.se
Postat av: ewe

De blåa outfiten vore aldrig fel att sätta på fröken brun:D

2013-06-20 @ 06:26:39
URL: http://ejjacobsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback