Ridresa till Azorerna?

Åh herregud! Mamma har sedan långt tillbaka lovat mig en resa, och har nu hittat en sida full med ridresor runt om i världen. Har siktat in mig på Azorerna och mamma är helt på hittills! Jag är så otroligt glad och spänd över det! 
 
På dessa resor som jag kollat på rider man i ca 7 dagar och då ca 8 timmar per dag. Man rider i naturen, uppe bland bergen, nere i dalar, vatten osv. Kan ni tänka er miljön i Azorerna tillexempel, att bara rida runt och hitta platsen att sova på och sedan nästa morgon fortsätta iväg. Heeelt makalöst! Jag har kollat in så otroligt många land nu och har verkligen fastnat för dom som är lite mer western inriktade hästar, det är ju roligt att prova på något nytt helt enkelt! 

Drömmen var att få åka iväg till Australien, men det är så långt bort tyvärr, men ska fortsätta kolla, just nu är dock som sagt Azorerna högst upp på listan!
 
 
Här kommer en lånad bild från hemsidan jag kollade på.
 
 
 
Blir så sugen på att bara åka iväg när jag ser dom här bilderna. Men trots att det kommer bjudas på ett otroligt äventyr i ett annat land till häst så kommer jag sakna mina två älsklingar här hemma i Sverige, då menar jag givetvis min fantastiska pojkvän och min vackra häst.. Önskar att jag kunde ta med dom båda två och få uppleva allting med dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback