Stallet snart!

Snart ska jag vidare till stallet, dum som jar är glömde jag återigen kameran. Men det är strunt samma just nu.
Innan jag åker till stallet ska jag vänta ett tag eftersom min låtsassyster som jag även kan berätta är otroligt duktig innom akademisk ridkonst, kommer förbi här. Hon passerar helt enkelt bara våran stad då hon egentligen bor i Göteborg. Så ska hälsa på henne och hennes familj, sedan är jag redo för att åka ;)
 
Idag står hoppning på schemat. Hade tänkt att rida bort till ridhuset för att ställa upp ordentligt med hinder men får se. Vill inte rida dit själv men Ewe tror jag inte kkan följa med pga. hennes medryttarhäst inte har skor och har 'slipat' upp hovarna själv så han går ebdast på strålarna... :(
 
Jag kan hoppa hemma men det är inte alls samma sak, kan inte gå ihop tillräckligt mycket hinder. Så det visar sig vad jag gör helt enkelt ;)
 
 
En bild från stora dörren på kortsidan in i stallet 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback