Tidsinställt!

Enligt schemat så ska Unni ridas med bomövningar idag. Dock så kan jag berätta att klockan står ställd på 05.55... På ett sommarlov... Och beroende på mitt humör nu på morgonen får vi se om det blir någon ridning eller inte, hon skulle faktiskt kunna förtjäna vila med tanke på hur fin hon var igår.
 
 
Eftersom Unni dock har så mycket energi så kan det vara bra att göra något, så om jag nu orkar upp så blir det eventuellt det som står på schemat, annars kanske en uteritt i repgrimma och barbacka, longering, klättra eller kanske hoppa lite. Som ni förstår vet knappt jag vad som kommer göras eller inte göras. 
Men jag ska göra det jag har lust med, för känner man sig tvungen så presterar man inte alls lika bra som om man vill och är motiverad till något.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Waltersson

Åh vilken härlig bild! Jättefint med himlen bakom och inte nåt fult staket eller så! :)

2013-06-19 @ 10:38:48
URL: http://emmawaltersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback